Thank you for drop by : Follow | Dashboard

Puding Karamel

Penulis : ZatyAnuar Masa : 11:53 PM Comments : 0 Labels :

hari ni zaty belajar memasak , hee *xla memasak sangat*
tengok gambar kat atas tuh , tu namanya Puding Karamel *terliur tak tengok?*
dah lama zaty nak buat Puding ni cuma tunggu mak ajar jea
hari ni mak ajar so dengan lapang dadanya zaty nak belajar , hehe
ayah zaty cakap sedap , siap bawak pergi tempat kerja lagik .
dye cakap kawan2 dye yang habiskan n kwn dye pon cakap sedap woo *muka bangga*
orang yang zaty sayang pon suka puding ni , dye kata ni favourite dye
kan best kalau dapat suapkan puding yang zaty buat ni untuk dye *gatal*
dye suruh zaty suapkan dye esok , dye suruh zaty bawak tapi malas la . Malu !

esok zaty nak try buat kek coklat pulak tapi entah la jadi ke tak ye
Photobucket
♥ Terima kasih sudi baca. Like and comment la sekali. ♥

0 budak hensem/cute di sini :