Thank you for drop by : Follow | Dashboard

Contest Header Paling Awesome by Iffah & Yana

Penulis : ZatyAnuar Masa : 12:01 AM Comments : 0 Labels :

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarokatuh. Baiknya budak ni bagi salam panjang-2, anak sapa la ni HAHA. Okay meloyakan, sila muntah sekarang. Jangan muntah di blog aku, takde mop aku nak lap. Nak cakap aku nak join contest je pom, intro macam jambatan sungai buaya HAHA. Ni contest header paling awesome. Header aku tak awesome, aasshhuumm ade la. Header aku simple je sesuai dengan blog yang simple dan sedap menyampah mata memandang. Harap-2 la aku bertuah nak menang. Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia nampak di mana? Nampak di contest ni kot HAHA. Okay serious pulak #mata bulat angkat kening. Kat bawah ni banner contest tu. Nak join? Klik jea situ okay, hadiah menarik menanti untuk sampai ke rumah korang.


Klik >SINI< pom boleh kalau banner buang tabiat tanak berfungsi  ;D
Zaty nak tag pada Nabila dan Atira #tagfromcbox . Bubbye semua :D


♥ Terima kasih sudi baca. Like and comment la sekali. ♥

0 budak hensem/cute di sini :