Thank you for drop by : Follow | Dashboard

zaman sekarang =='

Penulis : ZatyAnuar Masa : 9:25 PM Comments : 0 Labels :
tengok topik atas ..... ha ! topik zaman sekarang , ni nak buat entry atas ape yg aku tengok , bukan aku saje2 reke k .. oke , cikgu nak cakap pasal budak zaman sekarang *bile mase aku cikgu* . oke , start2 .. Tuhan dah ciptakan lelaki untuk perempuan and perempuan untuk lelaki kan ? yeah , itu memang betul tapi tengok lah sekarang , masih ade kan yg memilih seseorang yg same jenis untuk jadi pasangan mereka . aku heranlah , tak cukup dh jantina yg laen jenis dengan korang tuh ? ramai lagi manusia atas dunia ni ..

pelik bile ade jugak yg cmtuh yang dalam bahasa saintifik nya dipanggil sebagai GAY bagi lelaki sama lelaki n LESBIAN bagi perempuan sama perempuan .. ape nak jadi dgn korang , ingat tuhan weh . korang korang biarkan perkara yang berlaku pada zaman JAHILIAH itu berulang lagi pada zaman sekarang . Dunia Dah Maju Zaman Dah Berubah ! korang jangan lah macam maksud jahiliah tuh .. korang tau tak ape maksud dye ? meh nak jadi cikgu jap , maksud jahiliah ialah bodoh dan sesat atau jahil . korang pasti tak nak jd Bodoh kan .. teruskan je lah ape yg tuhan dah tetapkan . korang jgn memandai nk ubah oke !


habis dh ceramah panjang lebar bak ular 10 kaki kat atas *frasa menarik kah itu* .. ni satu lagi yang berlaku pade budak zaman sekarang , lelaki nak jadi perempuan dan perempuan nak jadi lelaki .. weh , sedarlah , korang dh menyalahi fitrah lelaki dan perempuan . aku tahu lah aku belajar .. korang nak tau ape akibatnye , naknaknak ? meh nak kasi tau . kalau korang sebagai islam korang menyalahi fitrah , Nabi Muhammad tak mengaku umat tau .. korang jangan main2 weh .. panas korang nanti .. kalau korang bapuk or tomboy , kalau korang tak nak berubah , biaq pi lah tapi satu je , korang janganlah jadi setan duk hasut orang lain tuk jadi cam korang ., nak jadi , jadi lah sorang2 .. yang korang ajak orang lain ape kejadahnye ? bukan nak mengutuk or ape nim .. bnde nie berlaku kt sekolah aku jugak so kau tau lah sedikit sebanyak .. lembut bagi orang lelaki tu tak salah sikit kan , tp lembut tuh janganlah sampai korang suke lelaki sama lelaki yew .. kitorang tengok pon JIJIK la wehh ..

sape yang terase sowie lah ! sape kupas bawang , mate dye lah yang berair .. HAHA !

♥ Terima kasih sudi baca. Like and comment la sekali. ♥

0 budak hensem/cute di sini :