Thank you for drop by : Follow | Dashboard

Indahnya Raya !

Penulis : ZatyAnuar Masa : 7:22 PM Comments : 0 Labels :



Photobucket


Lama tak update kan. Ada orang rindu zaty tak? *bajett* 
Nak post pasal apa entah. Pasal raya nak?
Korang tak nak pun aku tetap nak post sebab jari zaty yang menaip, bukan jari korang :P
Raya dah 6 hari kan, zaty ni ketinggalan zaman betul lah --'
Zaty just nak cakap yang baju Nurul Izzaty dan Mohd Zikril Hakim sepadan !
*benda macam tu pun kau nak heboh, ngekk  betul*

Zaty nak bagitau yang raya tahun ni sangat bermakna bagi zaty
sebab dapat beraya dengan orang yang zaty sayang !
Zaty harap raya-raya yang akan datang pun zaty masih bersama dye :) Insyaallah

p/s : Aku demam, dye pun demam. Demam rindu agaknya :P

♥ Terima kasih sudi baca. Like and comment la sekali. ♥

0 budak hensem/cute di sini :