Thank you for drop by : Follow | Dashboard

Kem Bomba di Kuala Jengai

Penulis : ZatyAnuar Masa : 11:19 PM Comments : 0 Labels :
Assalamualaikum
Kem kat Kuala Jengai or singkatannya KJ is da best, kem tu berlangsung selama 5 hari 4 malam. Mula-mula sampai memang tak best sebab jadual penuh dengan latihan kawad dari pagi sampai la ke petang. Muka aku dah hitam sebab selalu main panas tapi taklah hitam macam negro en ^^ Baru balik aku dah rindu semua jurulatih kat sana, Cik Di, Cik Su, Cik Aziz, Cik Ariffin, Cik Kimi, Cik Madi. Diorang semua baik walaupun muka diorang garang. Rindu kawan-kawan sebilik jugak, Kak Ain, Kak Su, Kak Nik, Kak Rabiatul, Umi, Mimi, ada lagi tapi terlupa nama la pulak -.- Latihan kawad dah selesai so sekarang untuk pertandingan kawad peringkat negeri, doakan team aku berjaya menjadi juara. Harap-2 dapat membalas jasa jurulatih yang mengajar, diorang cakap tak dapat tempat pertama pun takpe, dapat JUARA jadi dah :D . Kat bawah ni aku sertakan gambar semasa kem tu :)

Kitorang berpisah hari ni tapi jumaat ni kitorang jumpa balik untuk perkhemahan peringkat negeri pulak, harap-harap semua encik jurulatih ade :) Setakat ni sajalah, nanti ada update pasal perkehemahan pulak yerr. Bubbye semua :D
p/s : aku dah rindu my only one as known as my hubby so so so much, lame dh kott tak jumpa :(
English saya tak betul kot .

♥ Terima kasih sudi baca. Like and comment la sekali. ♥

0 budak hensem/cute di sini :